Przetargi
Informujemy, że w Gminie Parysów postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 złotych są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Platforma zakupowa, jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Przypominamy, że od dnia 01.01.2021 r. w przypadku tzw. postępowań krajowych:
- oferty,
- wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
- oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy,
dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00
pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link: https://parysow.ezamawiajacy.pl