Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Parysów
Menu góra
Strona startowa Menu przedmiotowe Nabór pracowników
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parysowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze REFERENT DO SPRAW ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH - Nabór pracowników, menu 49, artykuł 1023 - BIP - Urząd Gminy Parysów”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Nabór pracowników

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parysowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze REFERENT DO SPRAW ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parysowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze REFERENT  DO SPRAW ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH w wymiarze pełnego etatu.

1. Stanowisko pracy: Referent do spraw świadczeń rodzinnych

2. Wymagania niezbędne:

- posiadanie obywatelstwa polskiego;

- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;

- posiadanie nieposzlakowanej opinii;

- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- posiadanie stanu zdrowia, pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku

- wykształcenie wyższe;

- staż pracy: co najmniej 2 lata pracy na stanowisku związanym z administracją publiczną lub z  pomocą społeczną;

- biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office oraz doświadczenie w obsługiwaniu programów komputerowych świadczeń rodzinnych  i centralnej aplikacji statystycznej,

- znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych, aktów wykonawczych do ustawy, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeksu postępowania administracyjnego oraz funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego,

- łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,

- umiejętność analizy dokumentów,

- kreatywność, komunikatywność, dokładność,

- zaangażowanie i terminowość wykonywania zadań.

3. Wymagania dodatkowe:

- dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność, dokładność,

- kreatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista,

- sprawna i profesjonalna obsługa klientów,

- umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz analizy dokumentów.

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- realizacja ustawy o świadczeniach rodzinnych ( Dz.u. z 2015 roku, poz.114 ze zm.):

- przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawie o przyznanie świadczeń rodzinnych, prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach z zakresu świadczeń rodzinnych na zasadach określonych w ustawie o świadczeniach rodzinnych z wykorzystaniem systemu informatycznego,

- tworzenie list wypłat,

- sporządzanie sprawozdań i zapotrzebowań na środki finansowe,

- wydawanie zaświadczeń w sprawach związanych ze świadczeniami rodzinnymi,

- współpraca z innymi instytucjami w zakresie realizacji ustawy o świadczeniach rodzinnych,

- podejmowanie działań wynikających z przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w przypadku osób pracujących i przebywających poza granicami Polski

- prowadzenie postępowania egzekucyjnego w administracji,

- egzekucja nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych,

- przetwarzanie danych w systemie informatycznym,

5. Warunki pracy na danym stanowisku pracy:

- miejsce pracy znajduje się na piętrze budynku przy ul. Kościuszki 28 w Parysowie. Na zewnątrz i wewnątrz budynku znajdują się schody, budynek nie jest wyposażony w windę ani podjazd;

- praca w pełnym wymiarze czasu pracy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego,

- wymuszona pozycja ciała,

- wysiłek głównie umysłowy,

- oświetlenie światłem naturalnym i sztucznym,

- praca zespołowa, związana przede wszystkim z kontaktem z klientami, wymagająca dobrej organizacji pracy własnej.

6. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny,

- kopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,

- zaświadczenie poprzedniego pracodawcy potwierdzające staż pracy w przypadku braku świadectwa pracy w dniu składania dokumentów,

- inne dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe lub ukończone kursy i szkolenia,

- oświadczenie kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- oświadczenie kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,

- oświadczenie opatrzone własnoręcznym podpisem treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz..U. z 2016.922) oraz ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016.902);

- oświadczenie kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem o stanie zdrowia, pozwalającym na podjęcie zatrudnienia na stanowisku referent do spraw świadczeń rodzinnych;

- wypełniony kwestionariusz osobowy.

7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Parysowie: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

8. Rekrutacja

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parysowie, ul.Kościuszki 28, w godzinach pracy ośrodka lub za pośrednictwem poczty na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Parysowie, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – referent do spraw świadczeń rodzinnych”- decyduje data wpływu do GOPS.

Dokumenty należy składać do dnia 27.09.2016 r. do godziny 10.00.

Aplikacje, które wpłyną do GOPS  po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. 

Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie i na stronie BIPu Urzędu Gminy w Parysowie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie tut. Ośrodka.

Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru zostaną zniszczone komisyjnie.  

Rekrutacja na w/w stanowisko przebiegać będzie w dwóch etapach.

Etap pierwszy obejmuje weryfikację dokumentów aplikacyjnych pod względem wymagań formalnych. W ramach etapu drugiego zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne - zgodnie z ogłoszeniem.

O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

 

                                                                                   Kierownik

 Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

                                                                                 /-/  mgr Edyta Brzezek

Metryka

sporządzono
2016-09-16 przez
udostępniono
2016-09-16 00:00 przez Kamil Nowosielski
zmodyfikowano
2016-11-09 12:31 przez Nowosielski Kamil
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
188
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.